tisdag 12 februari 2013

Istappar, pärlemor-löv och en kaktus.



 
 
Jag har inte tid att vara sjuk! Jag vill ju virka.
Men det är så jobbigt för armarna att virka i liggande ställning.
Istället har jag blivit medlem hos moderskeppet och ligger och kollar på fotofilmer på surfplattan. Och spelar wordfeud!
 
Men att komma ut något under dagen och få frisk luft är skönt så igår gick jag ut och tog några bilder i trädgården. Jag tycker att den sista bilden ser lite "mystiskt" ut, stämningsfull!
 
 
Ska ni äta semla idag?
Bor ni i Göteborgsområdet så mååååååste ni prova semlan hos Mehran, på Radiotorget.
 Den har fått "bäst i test"av Gp och det kan jag skriva under på att den är.
 
Ha en skön dag!
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder!
    Krya på dig!
    Yvonne
    http:/yvonnespassioneradeliv.blogspot.se

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :) Semla blir det idag ja, hembakade eftersom jag är laktosintollerant. Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Vill du spela wordfeud så heter jag viidarvid ;)

    SvaraRadera
  4. Istappar är faktiskt riktigt trollbindande. Jag kan titta länge på hur vattnet droppar.

    SvaraRadera