tisdag 22 januari 2013

Virkar en till Barbapapa-familj...


Häromdagen fick jag hem den norska inredningstidningen Rom123 Jag hade nästan glömt bort att jag hade fått en förfrågan från dem, om de fick använda sig av en av mina bilder på familjen Barbapapa som jag har virkat. Jag håller på och virkar ytterligare en familj. Till G.s lille kusin som kom till världen för ett par dagar sedan. En liten grabb blev det!

Både jag och G är sjuka. Han har ögoninflammation och jag har tappat rösten. Så virkning är en lagom aktivitet idag!

Fler bilder och länk till virkmönstret för hela familjen Barbapapa hittar du här:
Virka familjen Barbapapa.

5 kommentarer:

  1. Oj, vad kul!! Trist med sjukdom, krya på er!!

    SvaraRadera
  2. Hallå och krya på er båda två. Verkligen söt liten Barbafamilj, ha det bra Karin

    SvaraRadera
  3. jag dör så fina!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Hej
    Barbafamiljen är supersöt!! jag har skrivit och länkat till dig i min blogg, titta gärna in vitlycka.blogspot.com

    SvaraRadera