måndag 3 juni 2013

Time to move on...

Det var ett tag sedan ni hörde från mig nu. Det beror inte på att jag har slutat virka. Tvärtom. Jag virkar mer än någonsin. På arbetstid!!! Jag har börjat att jobba hos garngrossisten Svarta Fåret. Ni som har följt mig vet ju att jag älskar att virka i deras garner. Det blir tyvärr lite konstigt att ha kvar den här bloggen när jag nu jobbar hos dem känner jag. Men jag kommer inte att försvinna helt, utan ni hittar mig här från och med idag! Och så finns vi få facebook från och med idag också och jag blir jätteglad om Du "gillar" sidan. Några tävlingar är iplanerade och lite tips och trix kommer att dyka upp framöver.

Vi ses på nya bloggen!

Kram till er!



5 kommentarer:

  1. Vilket drömjobb! Jag har redan prenumererat på nya bloggen, kul tips om glassarna så det måste jag spana in närmre =) TACK för inspirationen du sprider! Hälsningar Emmelie

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya jobbet!!!
    Jag har bara några frågor om den här bloggen: Kommer du ta bort bloggen helt eller kommer man kunna gå in och titta på dina virkmönster? Och om du kommer stänga ner den helt kan du tala om när så man hinner spara sina favorit mönster ( jag har flera favoriter som jag virkar ofta).
    Tack för den här bloggen och lycka till med allt!
    /Elin

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt jobb du har.
    Håller också på och virkar glassar till en liten tös som är sjuk.
    Har fått hem massa Candygarn jag beställt i dag. Gubben har lärt han kallar det godisgarn.
    Ha det gött bland garn och virknålar.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  4. Roligt att du är tillbaka och vilket härligt jobb. Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Tack för allt du har spridit i from av ideer och inspiration på din blogg! Och grattis till jobbet, får bli att lägga till nya bloggen bland favoriterna på datorn :)

    SvaraRadera