söndag 6 maj 2012

Veckans sökord och månadens blogg!

Veckans sökord: Varje söndag från och med nu kommer jag att dela med mig av två av de fem mest förekommande sökorden som jag har haft på min blogg under veckan enligt statistiken.

Första söndagen varje månad kommer jag att presentera månadens blogg. Månadens blogg kommer att  vara en virk- eller pysselblogg som jag gillar lite extra mycket. Utöver att få ett litet "repotage" så kommer en länk till bloggen få ligga under "MIn blogglista" som du hittar lite längre ned på höger sida.

Att kommentera på mina inlägg eller länka till mig från din blogg är exempel på vad du kan göra för att få chansen att bli "månadens blogg". Allra störst chans har den blogg som just den månaden via länkar har genererat flest besök hos mig.



Veckans sökord är: "estellekoftan" och "gratis mönster virkade fjärilar"
Andra populära sökord på min blogg är:  virka barnvagnsmobil, virka barbapapa, virkade barbapapa, estellekoftan, virkat, ugglemössa, virkad engelsk konfekt, köpa virkade converse och virka blommor.
 
 
 
 


Månadens blogg är: crochetamigurumi

Bloggen har många fina mönster, bland annat på virkade converse och mumintroll. Dessutom är tjejen som har bloggen väldigt trevlig när man kontaktar henne via mail.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar